دو راکب موتور سیکلت شب گذشته بر اثر برخورد با یک دستگاه خودرو نیسان در سراب هولی پاوه جان خود را از دست دادند.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: این حادثه ساعت ۲۲:۳۵ دقیقه شب گذشته دوشنبه (۲۲ فروردین) رخ داد.

اکبر آزادی گفت: در این حادثه یکی از راکبان موتور در دم جان باخت و نفر دوم هم بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
کشف ۱۱۰ هزار نخ سیگار در اسلام آباد غرب 

 سرهنگ هوشنگ مبارکی گفت: ماموران انتظامی اسلام آبادغرب در عملیاتی موفق به کشف ۱۱۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در این شهرستان شدند.

ماموران پاسگاه قلعه هرسم پس از اطلاع از تردد یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل بار قاچاق در محور حمیل به پل دختر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 ماموران این پاسگاه در ادامه با همکاری پلیس امنیت اقتصادی و پاسگاه انتظامی حمیل موفق به شناسایی خودروی حامل بار قاچاق شده و پس از مدتی تعقیب و گریز آن را متوقف و بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

 در این بازرسی ۱۱۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال کشف و راننده خودرو نیز دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۱۰ تُن آرد قاچاق در روانسر

فرمانده انتظامی روانسر از کشف ۱۰ تن آرد قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ایمان مرادی گفت: ماموران انتظامی روانسر حین گشت‌زنی در سطح شهر به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

در بازرسی های انجام گرفته ۱۰ تُن آرد قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف و یک نفر هم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.